Όταν επιστρέψω ή ακυρώσω παραγγελία που είχα καταχωρήσει τι γίνεται με τους πόντους που κέρδισα από αυτή;
Με την ακύρωση παραγγελίας ή την επιστροφή της, αφαιρούνται οι πόντοι εξαργύρωσης και βαθμίδας που κέρδισες όταν είχες καταχωρήσει την παραγγελία.
Αν επιστραφεί μέρος της παραγγελίας, τότε θα αφαιρεθούν μόνο οι πόντοι εξαργύρωσης και βαθμίδας που αντιστοιχούν στα προϊόντα που επεστράφησαν.
Μπορείς να δεις αναλυτικά όλο το ιστορικό κινήσεων στη σελίδα ""My Ploom Club"" αφού έχεις πραγματοποιήσει σύνδεση στο λογαριασμό σου. Η σελίδα ""My Ploom Club"" βρίσκεται στην ενότητα ""Το προφίλ μου"".
Πρέπει να είσαι άνω των 18 ετών για να αποκτήσεις πρόσβαση σε αυτόν τον ιστότοπο.