Με την ακύρωση παραγγελίας ή την επιστροφή της, αφαιρούνται οι πόντοι που κέρδισες όταν είχες καταχωρήσει την παραγγελία.
Αν επιστραφεί μέρος της παραγγελίας, τότε θα αφαιρεθούν μόνο οι πόντοι που αντιστοιχούν στα προϊόντα που επεστράφησαν.
Μπορείς να δεις αναλυτικά όλο το ιστορικό κινήσεων πόντων Ploom Club στη σελίδα "My Ploom Club" αφού έχεις πραγματοποιήσει σύνδεση στο λογαριασμό σου. Η σελίδα "My Ploom Club" βρίσκεται στην ενότητα "Το προφίλ μου".
Πρέπει να είσαι άνω των 18 ετών για να αποκτήσεις πρόσβαση σε αυτόν τον ιστότοπο.