Αν ακυρώσεις ή επιστρέψεις παραγγελία στην οποία είχες εξαργυρώσει πόντους και είχες λάβει έκπτωση, οι σχετικοί πόντοι θα σου επιστραφούν.
Αυτό ισχύει σε περιπτώσεις όπου γίνεται ακύρωση ή επιστροφή ολόκληρης της παραγγελίας. Αν ακυρώσεις ή επιστρέψεις μόνο ένα μέρος μιας παραγγελίας που αγόρασες με εξαργύρωση πόντων, δεν θα λάβεις επιστροφή πόντων.
Μπορείς να δεις αναλυτικά όλο το ιστορικό κινήσεων πόντων Ploom Club στη σελίδα "My Ploom Club", αφού έχεις πραγματοποιήσει σύνδεση στο λογαριασμό σου.
Σε περίπτωση που είχες πραγματοποιήσει πληρωμή, θα αποζημιωθείς για το ποσό που αντιστοιχεί στα είδη που επεστράφησαν ή στο σύνολο της παραγγελίας που ακύρωσες ή επέστρεψες.
Δες αναλυτικά τους όρους που ισχύουν για ακυρώσεις και επιστροφές παραγγελιών εδώ.
Πρέπει να είσαι άνω των 18 ετών για να αποκτήσεις πρόσβαση σε αυτόν τον ιστότοπο.