Πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε;
Πώς μπορώ να διεκδικήσω την εγγύηση μου;
Για να αποκτήσεις την εγγύησή για την Ploom X Advanced συσκευή σου, επικοινώνησε με την Ομάδα Ploom Care για να σε βοηθήσει σε κάθε βήμα!
Επικοινώνησε μαζί μας:
1. μέσω των τηλεφωνικών γραμμών 800 110 1093 (δωρεάν από σταθερό) / 210 7455704 (χρέωση ανάλογα με τον πάροχο επικοινωνίας),
2. μέσω email στο [email protected],
3. μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή μέσω του LiveChat που βρίσκονται στο www.ploom.gr
- Τι είναι τα προϊόντα θέρμανσης καπνού;
- Τι είναι το Ploom;
- Τι είναι το ActivBlend;
- Τι είναι το HeatFlow;
- Το Ploom X Advanced παράγει καπνό;
- Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του Ploom X Advanced και άλλων θερμαινόμενων προϊόντων καπνού;
- Παράγει έντονη οσμή το Ploom X Advanced;
- To Ploom X Advanced παράγει στάχτη;
- Mπορώ να μεταφέρω το Ploom X Advanced σε αεροπλάνο;
- Τι είναι το Ploom X Advanced;
- Γιατί να επιλέξω το Ploom X Advanced;
- Πού μπορώ να χρησιμοποιήσω το Ploom X Advanced;
- Πώς μπορώ να καθαρίσω το Ploom X Advanced;
- Πώς μπορώ να φορτίσω το Ploom X Advanced;
- Είναι το Ploom X Advanced αδιάβροχο;
- Πού/Πώς μπορώ να βρω τον κωδικό εγγραφής Ploom X Advanced;
- Πώς μπορώ να ρυθμίσω το αυτόματο κλείδωμα στο Ploom X Advanced;
- Πώς μπορώ να αφαιρέσω το χειροκίνητο κλείδωμα στο Ploom X Advanced;
- Πόσες διαδοχικές χρήσεις μπορώ να κάνω;
- Πότε πρέπει να κλειδώνω τη συσκευή μου;
- Πόσο χρόνο χρειάζεται για να φορτίσει πλήρως η συσκευή;
- Πού είναι το κουμπί ενεργοποίησης στο Ploom X Advanced;
- Τι χαρμάνι καπνού περιέχουν τα Camel Sticks;
- Yπάρχει ημερομηνία λήξης στις ράβδους καπνού μου;
- Ποιες οι διαφορές μεταξύ ράβδων καπνού, τσιγάρου ή πούρου;
- Μπορώ να χρησιμοποιήσω τα Camel Sticks με άλλα προϊόντα θέρμανσης καπνού;
- Μπορώ να χρησιμοποιήσω άλλες ράβδους καπνού ή τσιγάρα με το Ploom X Advanced;
- Πότε πρέπει να αντικαταστήσω τις ράβδους καπνού μου;
- Πόσο διαρκεί μια χρήση;
- Κατά τη χρήση της συσκευής η ράβδος καπνού κινείται. Έχει χαλάσει η συσκευή μου;
- Πώς μπορώ να καταχωρήσω το Ploom X Advanced;
- Γιατί πρέπει να καταχωρήσω το Ploom X Advanced;
- Μπορώ να καταχωρήσω πολλές συσκευές Ploom X Advanced στο λογαριασμό μου;
- Εάν μία ράβδος καπνού σπάσει ή κολλήσει, πώς μπορώ να τη αφαιρέσω;
- Γιατί μετακινείται η ράβδος καπνού κατά τη χρήση της συσκευής;
- Τι θα συμβεί εάν αφαιρέσω τον κάλυμμα πρόσοψης κατά τη χρήση του Ploom X Advanced;
- Η συσκευή δε λειτουργεί. Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω;
- Τι είναι το Ploom Club;
- Πως κάνω εγγραφή στο Ploom Club;
- Πως διαγράφομαι από το Ploom Club και τι συμβαίνει με τους πόντους που έχω συλλέξει;
- Πώς συλλέγω πόντους στο Ploom Club;
- Είχα λογαριασμό πριν την έναρξη του προγράμματος Ploom club. Δικαιούμαι να λάβω τους πόντους μου αναδρομικά;
- Πότε λήγουν οι πόντοι μου;
- Πότε θα λάβω τους πόντους από τις online αγορές που πραγματοποίησα;
- Μπορώ να μεταφέρω τους πόντους μου σε άλλο Ploom λογαριασμό;
- Μπορώ να κερδίσω πόντους από τις offline αγορές μου;
- Πώς εξαργυρώνω τους πόντους μου;
- Πώς λειτουργούν οι δωροεπιταγές τρίτων συνεργατών;
- Μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου σε καταστήματα Ploom;
- Που μπορώ να δω τους πόντους μου;
- Μπορώ να κερδίσω πόντους όταν πραγματοποιώ την παραγγελία μου τηλεφωνικά με τη βοήθεια της Ploom Care ομάδας;
- Αν σε μία online παραγγελία μου χρησιμοποιήσω κάποιο εκπτωτικό κουπόνι, τότε θα μειωθούν οι πόντοι που θα πάρω για την αγορά, σε σχέση με αυτούς που θα έπαιρνα αν δεν χρησιμοποιούσα το κουπόνι;
- Όταν επιστρέψω ή ακυρώσω παραγγελία που είχα καταχωρήσει τι γίνεται με τους πόντους που κέρδισα από αυτή;
- Μπορώ να κερδίσω νέους πόντους στις παραγγελίες που πραγματοποιώ εξαργύρωση;
- Πώς λειτουργούν τα εκπτωτικά κουπόνια τρίτων συνεργατών;
- Μπορώ στην ίδια παραγγελία να χρησιμοποιήσω ένα εκπτωτικό κουπόνι και εξαργύρωση πόντων;
- Έχω κάποιο ελάχιστο όριο στο ποσό της παραγγελίας που πρέπει να βάλω για να μπορώ να εξαργυρώσω πόντους;
- Πραγματοποίησα μια παραγγελία με εξαργύρωση πόντων, αλλά την επέστρεψα. Μπορώ να πάρω πίσω τους πόντους που εξαργυρώθηκαν;
- Μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου όταν πραγματοποιώ την παραγγελία μου τηλεφωνικά με τη βοήθεια της Ploom Care ομάδας;
- Σε περίπτωση αντικατάστασης κάποιου είδους της παραγγελίας μου, τι συμβαίνει με τους πόντους μου;
- Ποια είναι τα προνόμια ανά βαθμίδα στο Ploom Club;
- Πόσες βαθμίδες υπάρχουν;
- Σε ποια βαθμίδα εχω πρόσβαση μόλις εγγραφώ;
- Πώς μπορώ να ξέρω σε ποια Βαθμίδα του Ploom Club βρίσκομαι;
- Πώς ανεβαίνω βαθμίδα;
- Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στους Ploom Club πόντους εξαργύρωσης και τους Ploom Club πόντους βαθμίδας;
- Τι είναι η προσφορά Ploom Club στα Camel Sticks;
- Ως μέλος του Ploom Club τι έκπτωση μπορώ να απολαύσω στο σετ 10 πακέτων Camel Sticks;
- Μπορώ να πάρω την έκπτωση βαθμίδας επιλέγοντας 3 διαφορετικά σετ 10 πακέτων Camel Sticks;
- Μπορώ να πάρω έκπτωση στο σετ 10 πακέτων Camel Sticks αν προσθέσω και τα 3 σετ στην ίδια παραγγελία;
- Πότε αλλάζει η βαθμίδα μου στο Ploom Club σε προηγούμενο επίπεδο;
- Πότε λήγουν οι πόντοι βαθμίδας μου;
- Πώς κερδίζω πόντους από το αποκλειστικό περιεχόμενο του Ploom Club;
- Σε ποιον μπορώ να συστήσω το Ploom;
- Τι κερδίζω αν συστήσω το Ploom στους φίλους μου;
- Τι κερδίζει ο φίλος μου όταν πραγματοποιεί online εγγραφή χρησιμοποιώντας τον κωδικό σύστασής μου;
- Πού μπορώ να βρω τον κωδικό σύστασής μου;
- Πόσοι φίλοι μπορούν να εγγραφούν με τον κωδικό μου;
- Τι είναι το πρόγραμμα σύστασης Ploom;
- Πόσοι φίλοι μπορούν να λάβουν έκπτωση με τον κωδικό σύστασής μου;
- Τι όριο υπάρχει στις επιτυχείς συστάσεις;
- Πότε καταχωρούνται οι πόντοι στον λογαριασμό μου από μία σύσταση;
- Τι γίνεται με τους πόντους που κέρδισα από σύσταση αν ο φίλος μου ακυρώσει ή επιστρέψει την παραγγελία του;
- Πραγματοποίησα εγγραφή με κωδικό σύστασης που μου έδωσε ένας φίλος μου, αλλά δεν μπορώ να προσθέσω εκπτωτικό κουπόνι στο καλάθι.
- Πραγματοποίησα παραγγελία με έκπτωση από κωδικό σύστασης, αλλά την ακύρωσα/ επέστρεψα. Μπορώ να επωφεληθώ της έκπτωσης σε επόμενη παραγγελία;