Η συσκευή δε λειτουργεί. Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω
Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να σε βοηθήσουν στην αντιμετώπιση προβλημάτων με την Ploom συσκευή σου:
1. Αρχικά, έλεγξε το επίπεδο της μπαταρίας. Εάν είναι χαμηλό, σύνδεσε την Ploom συσκευή σου στον φορτιστή.
2. Επανάφερε τη συσκευή σου. Για να το κάνεις αυτό, κλείσε το συρόμενο καπάκι και αφαίρεσε το κάλυμμα πρόσοψης. Πάτα και κράτα πατημένο το μικρό κουμπί με ένα λεπτό, αμβλύ αντικείμενο μέχρι να δονηθεί η συσκευή σου και στη συνέχεια αντικατάστήσε το κάλυμμα πρόσοψης. Εάν δεν είσαι σίγουρος πώς να το κάνεις, παρακολούθησε το βίντεό μας [σύνδεσμος για το πώς να επαναφέρεις το βίντεο].
3. Εάν μια επαναφορά δεν λύσει το πρόβλημά σου, επικοινώνησε με την Ομάδα Ploom Care, καλώντας μας στο 800 110 1093, 210 745 5704 ή επικοινώνησε μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής μας φόρμας.
Πρέπει να είσαι άνω των 18 ετών για να αποκτήσεις πρόσβαση σε αυτόν τον ιστότοπο.